Brand in bed

9 Maart 2017

De brandweer moest maandagmiddag uitrukken voor een brand in een studentenhuis aan de Middelstegracht. De oorzaak was volgens Sleutelstad.nl een sigaret die op een dekbed gevallen was. Ter plaatse bleek dat de bewoners de brand zelf al hadden geblust, zo liet de Politie Leiden weten. In november brak er nog een grote brand uit in een studentenhuis aan de Oude Singel. De bewoners konden toen in alle vroegte op tijd vluchten, maar het huis raakte ernstig beschadigd. Ook het studentenhuis ernaast raakte een poos onbewoonbaar.

Deel dit bericht:

Nieuws

Kamertekort blijft nijpend

Nederlandse studenten blijven door het leenstelsel langer bij hun ouders wonen. Dankzij …

9 Maart 2017

Red superprins Panji

De UB is een crowdfundingsactie gestart om een groot aantal handschriften over de …

9 Maart 2017